Servicii NON-STOP – Va oferim toate informatiile necesare cu privire la procedura pe care trebuie sa o urmati in cazul unei daune RCA sau CASCO.
Veti primi o masina la schimb, din momentul intrarii in reparatie, indiferent de contravaloarea daunelor (in functie de stocul disponibil).
Masina dvs. a suferit daune si nu stiti ce sa faceti? Aveti nevoie de ajutor pentru constatarea si solutionarea daunelor sau doriti informatii pentru accidente usoare? Sunati la +40 727 022 290 !
TE AJUTAM IMEDIAT!
Conform legislatiei RCA in vigoare, in calitate de asigurat, aveti dreptul de a efectua reparatia la orice unitate reparatoare care functioneaza in conditiile legii, fara nicio restrictie sau constrangere. (Sursa: Art. 6, alin 8) din Legea nr. 132/2017)
CONSTATARE URGENTA 1-3 zile – Asiguram conditiile necesare prevazute de lege pentru Constatarea Daunelor efectuata de catre reprezentantii societații de asigurare (Allianz-Tiriac, Generali, Groupama, Euroins, Asirom, FGA – Fondul de Garantare a Asiguratilor – City Insurance, Omniasig, Grawe, Garanta, Gothaer, Uniqa, Wartord, Axeria);
>> Conform Normei A.S.F. nr. 20/2017, societatea de asigurare este obligata sa efectueze Constarea daunei in maxim 3 zile de la primirea notificarii doar daca pagubitul permite accesul asiguratorului RCA la autovehiculul avariat si asigura conditii pentru efectuarea constatarii;
>> Oferim conditiile necesare in vederea efectuarii constatarii complete a daunelor de catre reprezentantii societatii de asigurare, prin punerea la dispozitie a tuturor echipamentelor si utilajelor de care dispunem (elevator, diagnoza, demontari, geometrie, etc.);
>> Stabilim Solutiile Tehnice Finale de remediere a daunei (inclusiv servicii de Reconstatare) prin demontarea elementelor avariate si va putem efectua un calcul/deviz detaliat al sumelor aferente readucerii autovehiculului la starea tehnica de dinaintea producerii accidentului in baza caruia Clientul poate cere Asiguratorului valoarea ce i se cuvine in plus fata de cea rezultata din evaluarea inițiala a daunei;
>> Reprezentam interesele Clientului in fata Societatii de asigurare, la cerere;
>> Reparam autovehiculul in regim de urgenta, la cerere;
>> Clientul poate efectua reparatia la noi si poate ridica masina reparata fara a astepta dovada platii sumei aferente reparatiei – societatea noastra poate prelua, la cerere, incasarea acestei sume de la societatea de asigurare;
>> Oferim, la cerere, MASINA LA SCHIMB (inlocuirea temporara a vehicului avariat)* pentru perioada reparației. La cererea clientului, putem prelua incasarea contravalorii acestui serviciu de la societatea de asigurare.
*in functie de disponibilitate
Sunati la numarul de telefon +40 727 022 290 (NON-STOP) pentru a stabili o programare cu specialistii King Euroservice Bucuresti ;
La cererea dvs., un consultant King Euroservice va va ajuta sa intocmiti declaratia amiabila (daca este cazul) si dosarul de daune;
Dupa ce toate actele au fost intocmite, masina dvs. va intra in reparatii in regim de urgenta, in functie de gradul de ocupare al service-ului.