Mercedes-Benz GLC Facelift
Noile motorizări GLC 300d şi GLC 300 4MATIC
Pe dinafară veţi putea recunoaşte un GLC facelift după forma nouă a blocurilor optice şi a fâşiilor de LED din acestea, mult mai asemănătoare cu fratele mai mare GLE. S-a modificat niţel şi calandrul, şi zona profilările inferioare ale barei de protecţie, dar acestea pot fi observate doar în comparaţie cu versiunea de până la facelift. În schimb, conturul calandrului a devenit mai proeminent şi mai agresiv.
Blocurile optice spate au fost de asemenea actualizate, iar fâşiile de LED-uri de aici amintesc, din nou, de fratele mai mare GLE. Apropo, în faţă farurile full LED beneficiază acum de tehnologia mai nouă MULTIBEAM LED, în loc de LED-urile inteligente cu actuatoare. Acum noile blocuri optice au atât de multe LED-uri în componenţă, că a dispărut necesitatea de a mişca fizic lentilele pentru a crea celulele de umbră, cum se întâmpla anterior.
La interior, modificările sunt, aparent şi mai discrete. Designul a rămas neschimbat, iar marile noutăţi se referă la tehnologii şi multimedia. Aici şi-a făcut loc noul sistem multimedia MBUX al mărcii, însă el n-a debutat cu renumitele două display-uri lipite într-un corp comun, ci a păstrat două entităţi diferite – una cu un display suspendat, poziţionat în partea de sus a consolei centrale, păstând simetria, şi altul luând locul cadranelor analogice de bord. Aşa s-a întâmplat şi la C-Class facelift.
Senzaţii de condus: GLC 300 4MATIC (mild hybrid)
Motorul face un tandem excelent cu cutia de viteze automată cu 9 trepte şi cu sistemul de tracţiune integrală 4MATIC. La aceste motorizări de 4 cilindri sistemul 4MATIC e unul care distribuie cuplul într-un raport fix în faţă şi spate, de 55% în spate şi 45% în faţă, însă în spate acum diferenţialul e unul controlat electronic, pentru traiectorii şi mai precise în viraje, fără intervenţia frânei.